Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

ny mobil...

Av marielle falk - 25 augusti 2009 18:23

Jaha då va det typ över 1 månad sedan jag skrev här då.. Ursäkta mig men jag har inte haft ork o lust att skriva.. men nu ska jag bli bättre igen haha

Var iväg i eftermiddags o köpte en ny mobil för den jag hade innan har gått mig på nerverna i typ 1 år men jag har inte fått tummarna att köpa en ny..

Men igår va droppen för mig.... Det jobbigaste med att ha en ny mob är att det kommer ta typ 1 månad innan jag fattar att det är min mob som ringer... Det där med nya signaler e inte min grej..hehe

Körde även inom i stan o köpte en ny DVD då jag råkat tagit sönder kontrollen till den gamla..hehe

Usch ja bara utgifter idag... Fick även hem en DVD-Box med Bamse filmer till Benjamin idag. Han e helt såld på Bamse!!! Rätt skönt nu när jag inte vatt särskilt kry denna veckan som varit. Är fortfarande inte ok men det går snart över..

Nej nu sover Benjamin o Henrik är uppe hoss sin far o lagar bilen (mer utgifter) så nu ska jag gotta mig med lite glass.

Ha det bra

 
 
jenny

jenny

25 augusti 2009 18:35

roligt att du är tillbax med bloggen :)
snygg mobil!!
kram

http://jmki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marielle falk - 9 juli 2009 15:20

Tills imorgon för då har Henrik äntligen semester!!! Ska bli så skönt. Då kan vi äntligen fokusera oss på att bli färdiga med benjamins rum. Är inte så mycket kvar nu. Skönt o slippa ha han sovandes i vårt sovrum..hehe Idag har jag varit en runda hos...

Av marielle falk - 4 juli 2009 06:46

Jaha då va det helg igen o full rulle som vanligt. Igår va det rena kaoset. När Henrik kom från jobbet så lekte vi lite med Benjamin som vanligt. Sen ser jag att det börjar komma in lite mörka moln plus att det mullrade till lite. Gick då ut för att...

Av marielle falk - 1 juli 2009 21:09

Idag har jag känt mig så lustig... Orkade knappt ta mig upp ur sängen i morse, va så trött. men jag gick upp vid sju ändå för det va 1000 grader varmt i sovrummet. B sov till åtta så jag fick en stund för mig själv.. Plockade lite i köket o åt frukos...

Av marielle falk - 29 juni 2009 18:57

Igår började dagen med att vi skulle installera Benjamins nya bilstol. Medans Henrik gjorde det så passade jag på att dammsuga av bilen som va så jäkla skitig... Sen gick vi in o gjorde oss i ordning för en tur ner till Center Syd. Hittade faktiskt l...

Av marielle falk - 28 juni 2009 09:40

Här kommer bilder från gårdagens kalas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards