Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Längtar...

Av marielle falk - 9 juli 2009 15:20

Tills imorgon för då har Henrik äntligen semester!!! Ska bli så skönt. Då kan vi äntligen fokusera oss på att bli färdiga med benjamins rum. Är inte så mycket kvar nu. Skönt o slippa ha han sovandes i vårt sovrum..hehe

Idag har jag varit en runda hos Jenny. Åt frukost ihop o spelade lite kort.. Spelar alltid nått spel när vi träffas.. Roligt för H är inte så road av spel medans jag älskar det.. Sen cyklade vi hem framåt middag för då va B ganska trött, han somnade till o med på cykeln hem!!! Efter att ha "nattat" B så la jag mig på soffan för at läsa en bok men somnade efter en stund med boken i näven.. skönt va det..

Imorgon blir det att åka in en sväng till stan för att lyssna på Marcus Fagerwall. Kunde inte fixa barnvakt åt B så jag åker in själv med min svägerska...haha

Lördag åker vi upp till min mor o far om det e fint väder. Tänkte vi skulle se om vi kunde åkt ut en runda med motorbåten.. Söndag ska jag o B på barn-kalas hos Izak som fyller 1 helt år..:)

hej svejs

 
 
jenny

jenny

9 juli 2009 16:14

tack själv! ses på söndag!

http://jmki

 
Emma

Emma

29 juli 2009 21:18

Tusen tack för tips om brudpar till tårtan! :)

http://skarp.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marielle falk - 25 augusti 2009 18:23

Jaha då va det typ över 1 månad sedan jag skrev här då.. Ursäkta mig men jag har inte haft ork o lust att skriva.. men nu ska jag bli bättre igen haha Var iväg i eftermiddags o köpte en ny mobil för den jag hade innan har gått mig på nerverna i typ 1...

Av marielle falk - 4 juli 2009 06:46

Jaha då va det helg igen o full rulle som vanligt. Igår va det rena kaoset. När Henrik kom från jobbet så lekte vi lite med Benjamin som vanligt. Sen ser jag att det börjar komma in lite mörka moln plus att det mullrade till lite. Gick då ut för att...

Av marielle falk - 1 juli 2009 21:09

Idag har jag känt mig så lustig... Orkade knappt ta mig upp ur sängen i morse, va så trött. men jag gick upp vid sju ändå för det va 1000 grader varmt i sovrummet. B sov till åtta så jag fick en stund för mig själv.. Plockade lite i köket o åt frukos...

Av marielle falk - 29 juni 2009 18:57

Igår började dagen med att vi skulle installera Benjamins nya bilstol. Medans Henrik gjorde det så passade jag på att dammsuga av bilen som va så jäkla skitig... Sen gick vi in o gjorde oss i ordning för en tur ner till Center Syd. Hittade faktiskt l...

Av marielle falk - 28 juni 2009 09:40

Här kommer bilder från gårdagens kalas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards