Alla inlägg under maj 2009

Av marielle falk - 31 maj 2009 09:36

Ja då var min allra första mors dag kommen!! Känns ju inte precis som nån viktig dag..men men..

Idag ska vi bara ta det LUGNT!!!! Igår kväll cyklade vi bort till Linda o Patrik, meningen va att vi bara skulle ta en öl o sen cykla hem igen men jag va hemma kl 01:00...!! H cyklade hem vid 24:00 o la sig hehe..

Blir nog att köra ner till svärfar en runda idag, han hade lite plantor till mig vilket innebär att jag får kanske göra en ny rabatt.... Hoppas dem får plats i dem jag redan har.

Ha en bra dag alla mammor!!

Av marielle falk - 30 maj 2009 17:35

Så då var pingstmiddagen över. Skönt att äntligen få vila lite. B sover o det tänker jag oxå göra, fast först ska jag ta hand om lite disk. E helt slut efter all renovering o förberedande för middagen. Imorgon ska jag ha en riktig vilodag. Lägger upp lite bilder från dagen.

Av marielle falk - 30 maj 2009 08:48

Jaha då ska man ha sin kära familj på middag idag då. Ska bli trevligt att dem kan komma o hälsa på nån gång det händer ju typ aldrig!! Höll på som en galning igår med att hinna med så mycket som möjligt men dock blev jag så trött när klockan redan va nio att jag somnade på soffan...:)

Idag gick jag upp vid halv åtta för att hinna med det jag inte gjorde igår.. Mina gossar sover ännu..fusk.. Men snart får jag nog väcka H så han får hjälpa till här. Har bara den så roliga städningen kvar o sen ska jag göra tårtan oxå. Gjorde tårtbottnen igår så det är bara till att lägga ihop den idag. Tänkte jag skulle bjuda på marinerad grillad kyckling med potatisgratäng o en god sallad till det. Desserten blir en tårta med ckokladmousse o jordgubbsmousse...MUMS!!

Nej nu får jag lägga på några kol gästerna kommer ju redan kl 13:00...

Ha en bra pingstafton.

Av marielle falk - 29 maj 2009 13:02

Ja då va man hemma igen efter en trevlig förmiddag med Jenny på Ekohallen. Köpte inget speciellt, lite blommor o lite plock.. Hittade en leksaksbil till Benjamin men provade den i affären men han tyckte prislappen som hängde på den va roliagre så den lämnade jag tillbaka..hehe

Har satt igång diskmaskinen o tvättmaskinen o plockat lite så nu ska jag vila en stund innan B vaknar igen..:)

Av marielle falk - 29 maj 2009 07:07

Idag är jag så där lustigt trött!! Vaknade imorse av den sparkande Benjamin, sen gick jag upp fastän jag va skit trött.... Men jag känner mig ändå glad o pigg idag. Klockan va halv 2 inatt när vi kom i säng. Fan det e ju inte klokt va det tar tid att lägga golv.... När klockan va 22:00 hade vi bara "lite" kvar o tänkte  "det tar nog inte så lång tid"...haha jo visst.Men nu är det rummet oxå "färdigt", är ju bara dem där förbannade listerna kvar. Dem lär komma upp nästa jul..hehe..

Idag bär det av till ekohallen med Jenny o sina kids. Ska bli roligt. Tänkte jag skulle se om jag hittar nån snygg duk/löpare o ha på bordet nu när vi får gäster imorgon. Min kära familj o lilla morfar kommer på middag. Ska bli himla trevligt att visa dem hur vi fått det här. Dem hälsar ju inte på alltför ofta..:(

Sen blir det väll att iväg o handla när H kommer hem idag. Stackars H som bara sovit 4,5 timme inatt o sen iväg o jobba. Fast jag har ju i och för sig bara sovit 1 timme mer...hehe.

Nej nu ska jag äta frukost i lugn o ro innan mitt lilla monster vaknar.  

Av marielle falk - 2 maj 2009 13:40

Jag vet inte vad jag ska göra.. Såg Humorgalan igår o fick väldigt blandade känslor. TYp efter att ha tittat en ca 40 min tänkte jag :"jaha o vilka hjälper våra fattiga här i Sverige??"... Sen när dem visade det där lilla nyfödda barnet blev jag så arg så jag skulle kunnat ringa TV o skällt ut dem. HUR FAN KAN DEM VISA SÅNNA BILDER!!! Det gjorde så ont i magen o se bebisen.. Varför skickar dem en massa leksaker o skit till dem när det största dem behöver hjälp med e ju för fan sexual-kunskap!!! SKICKA NER 1 TON KONDOMER ISTÄLLET!!!!!!!!! Usch tycker det e hemskt att dem har så!!.

Men jag blev i alla fall världsförälder till dem stackarna!!


Vilket tråkigt inlägg....(om det nu får va kvar)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards