Alla inlägg under juni 2009

Av marielle falk - 29 juni 2009 18:57

Igår började dagen med att vi skulle installera Benjamins nya bilstol. Medans Henrik gjorde det så passade jag på att dammsuga av bilen som va så jäkla skitig... Sen gick vi in o gjorde oss i ordning för en tur ner till Center Syd. Hittade faktiskt lite kläder för en gångs skull, bla ett par vita byxor o en topp o ett par skjorts. Sen blev det en bok(tegelsten)..hihi ÄLSKAR att läsa romaner på sommaren...:)

Henrik hittade oxå lite kläder. Sen åkte vi hem o åt kvällsmat, kvällen slutade med att jag somnade på soffan vid 21:00 så H fick somna B..hehe

Idag så har jag plockat lite på förmiddagen o tvättat lite. Sen slängde jag ihop en äppelkaka, den fick Jenny o ungarna smaka på som dök upp på eftermiddagen. Sen åkte dem hem lagom till H nästan kom hem. Svärfar dök oxå upp o lämnade lite mer sten till mig..

Har skullat hälsat på Linda idag oxå men det har jag inte hunnit med än. Bestämde sist att vi skulle cykla ner om B vaknade i vettig tid för att kolla på deras altan-bygge.

B har sovit i 1 timme nu så han vaknar nog snart.

Nej nu ska jag gå o duscha, hej svejs.

Av marielle falk - 28 juni 2009 09:40

Här kommer bilder från gårdagens kalas.

Av marielle falk - 28 juni 2009 07:53

Igår hade vi kalas här för Henriks brors-dotter. Dem bor i lägenhet o eftersom det skulle va så fint väder i helgen frågade dem om vi kunde ha kalaset här. Så vi grillade o åt gott, Satt ute o njöt hela kvällen. Vi hade så jäkla kul, det blev mycket skratt o roliga lekar...

Benjamin hade oxå roligt, han va vaken hela kvällen o ville inte lägga sig utan ville va me. Han va inte gnällig ett dugg utan bara satt i sin vagn o studerade oss...:)

Lägger upp lite bilder från kvällen senare..

Idag ska vi åka ner till center syd o shoppa lite hade vi tänkt. Hittar jag inget där så e det ju inte så långt till Triangeln i Malmö...

Nej nu e det frukost för min del,gossarna sover ännu...:)

Av marielle falk - 22 juni 2009 11:35

Lägger upp lite bilder från helgen.

Av marielle falk - 17 juni 2009 07:02

Jag har varit så jäkla trött i 3 dagar nu.... Har gått som en zombie här hemma.... Men idag känns det bättre....

Ska till BVC idag med Benjamin... Har inte varit där sen han va 8 månader,han e snart 11 nu. Ska bli intressant o se vad han väger...Mest för om han e för stor för sin bilbarnstol.. Håller på att kolla runt efter en ny som han kan ha til han e ca 6 år.. Hittade en på kids corner som jag tyckte om så ska bara åka o titta på den oxå...

Nej nu vaknade min son.

Av marielle falk - 12 juni 2009 17:18

Vaknade imorse o kände mig ganska pigg... Gick ner o gjorde frukost till mig o Benjamin, sen tog det inte lång tid innan B hade sketit ner sig totalt. Blev till att sätta han i badet, sen blev han trött o somnade om igen i 3,5 timmar. Lugnt o skönt. Sen åt vi lite middag o då tyckte han att mamma skulle ha nått o göra så han sket ner sig igen, in i badet igen..

Har varit o fikat hos Jenny idag. Blev en runda bowling oxå fast min tur va dock inte med mig idag...:)

Nu ska jag ta hand om min tvätt som e dyngsur av allt regn.

Av marielle falk - 11 juni 2009 16:49

Började dagen med att sätta på lite tvätt i vår nya tvättmaskin. Roligt o tvätta för en gång skull..hehe. Sen blev det lite lek med Benjamin innan vi tog en liten cykel-tur ner till affären. När vi kom hem skulle B sova middag. Jag började med att plocka i ordning här så det blev fint tills mamma skulle komma hit idag. Började även förbereda middagen jag skulle bjuda henne på. Kaffet tog vi ute på gräsmattan. soligt o fint va det en stund men sen kom regnet...som vanligt.

Nu har mamma kört hem o B sover, funderar på o själv gå o lägga mig o sova en stund. Blev trött av detta piss-väder.

Henrik jobbar över idag oxå....

Imorgon ska vi iväg o handla lite till om jag orkar..hehe


Av marielle falk - 9 juni 2009 21:32

Har det varit. Började dagen med att äta mysig frukost med Benjamin sen skulle vi bada o duscha men jag han tyvärr bara bada mig själv för sen dök Jenny o Izak upp. Blev kaffe o tragg som vanligt..:)

När dem körde hem vid lunch så blev det till att få B att sova lite middag o det slutade med att jag oxå sov ett par timmar. Så skönt!! Sen blev det en promenad till Jenny som skulle bjuda på middag. Tack.

Vi spelade wii, bowlade o spelade annat spel som jag inte kunde me alls....:) Sen kom H o hämtade oss efter han slutat jobbet. Han jobbade över till åtta idag. Tråkigt men har man vänner man kan fördriva tiden me så spelar det ingen roll..hehe.

Imorgon hoppas jag på fint väder så jag kan ut i trädgården o fortsätta rensa ogräs. Sen ska H köra o hämta vår nya tvättmaskin sen blir det till att köra in till stan o storhandla mat.

Nu ska jag gå o duscha sen blir det till att plocka undan all disk i köket. Hade velat se Hells kitchen men H spelar in det till mig så jag får se det imorgon istället...

God natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards